Andrzej Daniel Sadomski, nr 5

MWS
03/09/2018 10:51

Mieszka w Warszawie, lat 47, ekonomista, członek zarządu firmy Rubicone.

Andrzej Sadomski, lat 47,  Bezpartyjny. Od 40 lat mieszka w Warszawie. Od  dwudziestu lat żonaty, ojciec. Zainteresowania: jazda konna i podróże. Jest absolwentem Politechniki Radomskiej i Uniwersytetu Warszawskiego. Ekonomista. Od 2006 r. pełnił funkcje zarządcze w wielu firmach z branży budowlanej oraz okołobudowlanej. Obecnie jest Członkiem Zarządu firmy Rubicone, zajmującej się produkcją i sprzedażą płyt wytwarzanych w unikatowej i innowacyjnej technologii Solid Surface. Jest osobą współodpowiedzialną za projekt przedsięwzięcia inwestycyjnego, polegającego na budowie nowego zakładu w Ełku, w którym prowadzona będzie produkcja kompozytowych płyt mineralno-akrylowych (znanych również pod nazwą solid surface), wykorzystywanych w meblarstwie, budownictwie, a także produkcji sanitarnej. Opracowane w toku prac badawczo-rozwojowych autorskie receptury masy mineralno-akrylowej oraz układu katalitycznego, umożliwią produkcję płyt o odczuwalnie zwiększonej odporności na ścieranie oraz o niespotykanej na rynku światowym szerokości, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych, korzystnych właściwości materiału. Jest przekonany, że jednym z sukcesów transformacji ustrojowej z przełomu 1989/1990 była reforma samorządowa. Uważa, że decyzje odnoszące się do Małych Ojczyzn powinny zapadać  „na dole”, a ludzie, którzy powinni mieć na nie wpływ, to ci żyjący właśnie tam. Sądzi, że błędem obecnej władzy jest próba centralizacji państwa. Założenie, że „ci na górze” lepiej wiedzą gdzie zbudować chodnik i naprawić boisko  jest, w jego przekonaniu, mylne. Narzucanie dodatkowych zadań na samorządy, zastępując obowiązki Państwa wobec obywateli przy jednoczesnym ograniczaniu wpływów do budżetu gmin, określa jako daleko idącą nieufność władzy centralnej wobec samorządów i obywateli.

 

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do