
Firma tenders piotr płaciszewski przy Honorowym Patronacie Federacji Regionalnych Związków Gmin i Powiatów Rzeczypospolitej Polskiej współorganizuje Konferencję p.n.:
” Szerokopasmowy dostęp do Internetu - potencjał dla wykluczonych cyfrowo. Osiągnięcie założeń, niewykorzystane możliwości. Przygotowanie do nowej perspektywy finansowej 2014-2020.”
Konferencja w zdecydowanej mierze bedzie zawierała elementy szkolenia z dziedziny zamówień oraz finansów publicznych , a po każdym z wykładów będzie dokonywane resume dzięki przewidzianym dyskusjom.
Tematyka spotkania poświęcona zostanie w dużej mierze projektom dotyczącym budowy hybrydowej infrastruktury dostępowej do sieci Internet. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły m.in. technicznych aspektów związanych z budową sieci szerokopasmowych, poprawności realizacji projektów dofinansowanych z budżetu UE oraz uwarunkowań nowej perspektywy finansowej i wynikających z niej możliwości.
Swój udział zapowiedzieli przedstawiciele środowisk naukowych, instytucji sektora rządowego, samorządowego oraz uznani eksperci, w różnych dziedzinach dotyczących przedmiotu zagadnienia, w szegolności osoby związane z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji, Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dawniej: Władza Wdrażająca Programy Europejskie), Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego.
Planowany termin spotkania: 18-19 maja 2015 roku.
Miejsce Konferencji: http://hotelsplendor.com.pl/restauracja.html
Agenda spotkania: http://tenders.com.pl/wp-content/uploads/2015/03/Agenda_Konferencji1.pdf
Koszt uczestnictwa w Konferencji jednej osoby to 1.880 zł netto.
UWAGA: Uczestnictwo pracowników administracji publicznej odbywa się na preferencyjnych warunkach (60% opustu cenowego).
Koszt uczestnictwa urzędnika państwowego wynosi 752 zł + koszt noclegu 150 zł co łącznie daje sumę 902 zł. Jeśli zdecydują Państwo by w Konferencji wzięła udział jeszcze jedna osoba to jej uczestnictwo jest darmowe , jedyną opłatą a zarazem warunkiem skorzystania z tej specjalnej oferty jest wykupienie noclegu dla drugiego uczestnika-koszt 150 zł. Zatem udział dwóch osób wraz z noclegiem dla nich wyniesie jedynie 1052 zł.
Każdy z uczestników może dokonać rezerwacji we własnym zakresie bezpośrednio w recepcji hotelu (http://hotelsplendor.com.pl/kontakt.html ), lub zgłosić taką potrzebę do nas, na adres e-mail: [email protected] Chętnie dokonamy wszelkich formalności w Państwa imieniu.
Uczestnictwo w Konferencji można zgłosić poprzez wypełnienie karty zgłoszenia , która jest załącznikiem do tej wiadomości lub poprzez wiadomość zwrotną na adres: [email protected] - oddzwonimy do Państwa w celu zebrania danych i potwierdzenia zamówienia.
Mam nadzieję, że będziemy mogli Państwa gościć na naszej Konferencji.
W przypadku jakichkolwiek pytań chętnie udzielimy wszelkich informacji mailowo lub telefonicznie pod numerem 516 411 217 .
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie