Firma tenders piotr płaciszewski przy  Honorowym Patronacie  Federacji Regionalnych Związków Gmin i Powiatów Rzeczypospolitej Polskiej  współorganizuje Konferencję p.n.: 
	
	” Szerokopasmowy dostęp do Internetu - potencjał dla wykluczonych cyfrowo. Osiągnięcie założeń, niewykorzystane możliwości. Przygotowanie do nowej perspektywy finansowej 2014-2020.”
	
	 Konferencja w zdecydowanej mierze bedzie zawierała elementy szkolenia z dziedziny  zamówień oraz finansów publicznych , a po każdym z wykładów będzie dokonywane resume dzięki przewidzianym dyskusjom.
	
	Tematyka spotkania poświęcona zostanie w dużej mierze projektom dotyczącym budowy hybrydowej infrastruktury dostępowej do sieci Internet. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły m.in. technicznych aspektów związanych z budową sieci szerokopasmowych, poprawności realizacji projektów dofinansowanych z budżetu UE oraz uwarunkowań nowej perspektywy finansowej i wynikających z niej możliwości.
	
	Swój udział zapowiedzieli przedstawiciele środowisk naukowych, instytucji sektora rządowego, samorządowego oraz uznani eksperci, w różnych dziedzinach dotyczących przedmiotu zagadnienia, w szegolności osoby związane z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji, Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dawniej: Władza Wdrażająca Programy Europejskie), Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego. 
	
	Planowany termin spotkania: 18-19 maja 2015 roku.
	 Miejsce Konferencji:  http://hotelsplendor.com.pl/restauracja.html
	Agenda spotkania: http://tenders.com.pl/wp-content/uploads/2015/03/Agenda_Konferencji1.pdf
	
	 Koszt uczestnictwa w Konferencji jednej osoby to 1.880 zł netto.
	
	UWAGA: Uczestnictwo pracowników administracji publicznej odbywa się na preferencyjnych warunkach (60% opustu cenowego).  
	
	Koszt uczestnictwa urzędnika państwowego wynosi 752 zł  + koszt noclegu 150 zł co łącznie daje sumę 902 zł.  Jeśli zdecydują Państwo by w Konferencji wzięła udział jeszcze jedna osoba to jej uczestnictwo jest darmowe , jedyną opłatą a zarazem warunkiem skorzystania z tej specjalnej oferty jest wykupienie noclegu dla drugiego uczestnika-koszt 150 zł. Zatem udział dwóch osób wraz z noclegiem dla nich wyniesie jedynie 1052 zł. 
	
	 Każdy z uczestników może dokonać rezerwacji we własnym zakresie bezpośrednio w recepcji hotelu (http://hotelsplendor.com.pl/kontakt.html ), lub zgłosić taką potrzebę do nas, na adres e-mail: [email protected]  Chętnie dokonamy wszelkich formalności w Państwa imieniu.
	
	 Uczestnictwo w Konferencji  można zgłosić poprzez wypełnienie  karty zgłoszenia , która jest załącznikiem do tej wiadomości lub poprzez  wiadomość zwrotną na adres: [email protected] -  oddzwonimy do Państwa w celu zebrania danych i potwierdzenia zamówienia. 
	
	Mam nadzieję, że będziemy mogli Państwa gościć na naszej Konferencji. 
	
	 W przypadku jakichkolwiek pytań chętnie udzielimy wszelkich informacji mailowo lub telefonicznie pod numerem  516 411 217  . 
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie