Kto wygrał II turę wyborów w Otwocku? Zobaczmy oficjalne wyniki...

News, wygrał turę wyborów Otwocku Zobaczmy oficjalne wyniki - zdjęcie, fotografia
05/11/2018 14:54

W pierwszej turze frekwencja w Otwocku liczyła 58,70 procent, natomiast podczas drugiej tury wyborów samorządowych było to 49,59 procent. Kto wygrał walkę o fotel prezydenta miasta? 

W drugiej turze wyborów na prezydenta miasta Otwocka zwyciężył Jarosław Margielski, działający z ramienia partii Prawo i Sprawiedliwość, uzyskawszy 55,21 procent poparcia. Pokonał więc Ireneusza Paśniczka z KWW Ireneusza Paśniczka i to on przez najbliższe pięć lat to on będzie rządził podwarszawskim miastem. 

Fot. otwock.pl

Reklama

Kto wygrał II turę wyborów w Otwocku? Zobaczmy oficjalne wyniki... komentarze opinie

  • gość 2018-11-05 16:51:48

    no cóż frekwencja niższa w sumie dostał mniej 21% głosów więc...powinien się zastanowić .. Niestety miał większy twardy elektorat - dlatego wygrał

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie


 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez mws.org.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Mazowiecka Wspólnota Samorządowa z siedzibą w Warszawa 00-553, Koszykowa 24 lok 12

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"